ru
ua
ru
ua

Де й чим правильно мити автомобіль

Коли ми заїжджаємо на мийку на своєму автомобілі, від операторів чуємо різні питання «З воском або без?», «Контактна або безконтактна?» і так далі. У цій статті ми відповімо на найпоширеніші питання й дізнаємося, чи варто звертатися на мийки або ж краще взяти мочалку й баночку із шампунем і все зробити самому.

Які бувають автомийки

Які бувають автомийки

  1. Безконтактна. За такого миття автомийник не контактує з лакофарбовим покриттям машини. Кузов покривається сильними мийними речовинами (автошампунями), які в народі називають активною піною. Найчастіше після декількох хвилин очікування досить змити склад і розчинений бруд водою під високим тиском. Продавці активних шампунів стверджують, що цей вид є найбільш щадним для фарби авто. Якщо ваш автомобіль новий (йому не більше пари років), його фарба в хорошому стані, її шар досить великий (фарбу не полірували багато разів), тоді безконтактна мийка — це дійсно правильне рішення. Але якщо заводському фарбуванню вашої машини понад 3-4 роки або автомобіль перефарбовували, то намагайтеся уникати активної піни. Вона дуже сильно роз’їдає покриття, потрапляючи в мікротріщини й пошкоджуючи недосконале ЛФП. До того ж навіть на нових авто від «безконтакту» страждають хромовані й матові покриття.
  2. Контактне, або ручне миття. Ефект механічного видалення бруду під напором води підкріплюється добрим автомобільним шампунем і контактною мийкою за допомогою якісних мочалок і губок для витирання. За замовчуванням така мийка з використанням нових засобів не буде роз’їдати фарбу й убезпечить її від подряпин. Але якщо автомийники використовують старі мочалки, що містять пісок і дрібний пил, які як абразив дряпають кузов, то така мийка — головний ворог вашого автомобіля.
  3. Портальна й тунельна мийки. Швидкість — головна перевага таких мийок. Але найчастіше барабани зі щітками (які з водою і знімають бруд із кузова автомобіля) у них відрегульовані не дуже добре, що загрожує потьмянінням фарби при регулярному відвідуванні портальних мийок. Тому ми радимо мити своій легковий транспортний засіб там тільки в разі дефіциту часу, а не регулярно.
  4. Суха мийка. Спеціальні команди виїжджають на місце прямо до вашої машини, поки ви працюєте або відпочиваєте, і приводять її в належний вигляд. Технологія досить проста: на кузов розпорошується спеціальний гель, який через кілька хвилин разом із брудом знімається серветками з мікрофібри. Як показує практика, такі засоби не здатні витягти пил з усіх дрібних щілин і закутків.

Вам може бути цікаво

Як вибрати домкрат

Як мити авто взимку й улітку

Де мити авто узимку і улітку

Незалежно від сезону, мити машину потрібно не рідше, ніж раз на місяць. Але дуже старатися також не варто. Наприклад, лакофарбове покриття службових машин, які миють практично щодня або через день, через рік-півтора помітно тьмяніє. Виправити ситуацію допоможе тільки професійне полірування. Ідеальна формула мийки виглядає так: раз на місяць миємо із шампунем, а раз на один-два тижні обполіскувати тільки водою.

Улітку не забувайте мити машину, навіть якщо вона зверху не дуже брудна. Колісні арки, пороги й інші деталі кузова, розташовані близько до дороги, швидко покриваються шаром бруду, який може зберігати вологу, що зумовлює появу корозії.

Узимку машину можна мити рідше, ніж улітку. У зимовий час миття — це засіб захисту кузова від впливу солі й дорожніх реагентів. Сіль може нашкодити кузовному покриттю при температурі повітря вище -8 °С. Якщо температура на вулиці нижче, з мийкою можна не поспішати. Після зимової мийки потрібно ретельно продути всі важкодоступні місця, де може залишитися волога, і насухо витерти ущільнювачі дверей і багажника.

Чи варто мити двигун

Чи варто мити двигун

Теоретично брудний силовий агрегат має гіршу тепловіддачу й навіть може грітися, але це стосується вже надто забруднених моторів, до яких не торкалися мільйон кілометрів або з яких постійно тече мастило. Зазвичай до мийки мотора приступають лише тоді, коли потрібно знайти несправність. Мити потрібно остиглий двигун невеликим напором води, попередньо закривши найбільш уразливі місця (заборник повітряного фільтра, високовольтні дроти, блок запобіжників). Щоб убезпечити себе від наслідків, після миття обов’язково висушіть увесь підкапотний простір за допомогою стиснутого повітря.

Зображення взято з джерел: unsplash.com, pixabay.com

Вам сподобалася стаття?

0